Do you want to be safe and good, or do you want to take a chance and be great?

Sider

søndag den 27. maj 2012

Prom and the last time in America!

Heey , sorry jeg ikke har blogget i laang tid men har simpelthen haft så travlt! Men nu er det jo søndag og jeg er hjemme og jeg skal snart til familie picnic og så (fingers crossed), til bonfire efter meedddd vennerne... (If they allow me)

Okaay, prom var a-ma-zing og min date Mauricio var nok den bedste date man kunne få! Han er sød, sjov  og så ser han godt ud hihi.


Min kjole var super nice selvom det kostede mig 100 dollars for at få den fikset! Først mødtes vi hos Casey's for at tage billeder og så bagefter tog vi hen til prom. Der hvor stedet blev afholdt var super flot og alle stod udenfor for at tage billeder den første halve time da vi nåede frem.







Vores prom tema var hollywood theme, så da vi skulle ind i salen, blev alle introduceret, imens man gik ned af den røde løber, og jeg fortalte Mauricio at han har bare at gribe mig hvis jeg falder i de høje hele og lange kjole på vej ned af løberen haha!
Prom blev skudt igang med at vi skulle spise, og sad sammen med Rachael og hendes kæreste og to andre par, det var rigtigt hyggeligt!
Ellers var det bare danse danse heele natten lang og det varr amazing og jeg vil lige sige at Mauricio er en overdrevet nice danser.... Aahah det var fantastisk!


Udover det prøver jeg bare at nyde det max de sidste par uger, og jeg vil ikke tænke på at jeg skal hjem.  Jeg vil bare leve i nuet og lade ting sker hvis det sker....
Det er lidt svært lige nu, for jeg har aldrig i mit liv haft det federe men samtidigt skal man jo hjem og se sine elskede igen... Ville bare ønske at jeg kunne blive bare liiidt længere af hele mit hjerte, men jeg ved jo at det er ret egoistisk for dem i DK.
Anyways jeg er hjemme igen d.

25 Juni kl. 15:45 so if anyone wanna see my pretty face after ten months you're more than welcome to stop by Copenhagen Airport  (: !

(have no idea why that had to be in english)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar