Do you want to be safe and good, or do you want to take a chance and be great?

Sider

lørdag den 14. april 2012

Danmark:

Jeg føler at jeg hele tiden blogger, sejt hehe...

Det her er en lille reminder:

Lige meget hvor fantastisk godt jeg har det i USA og hvor meget det gør ondt at skulle tage afsked, savner jeg Danmark riigtigt meget og alt ved Danmark.. Danmark er det land jeg er født i og har gjort et unikt stort indtryk på mig. København er min fantastiske city, og mine venner og familie er de mest fantastiske mennesker man nogensinde kunne drømme om. 

Jeg ville ønske at man kunne flytte Danmark herover, men det er jo stupid, 
så jeg må jo bare tage hjem igen, for dem jeg elsker og savner...

Men jeg siger alligevel at USA har været det mest fantastiske ting der er sket i mit liv og det har lært mig så ufatteligt meget. 

Jeg elsker og savner Danmark.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar